Zo zorg je voor een hogere conversie op je website

Training

Hogere klanttevredenheid en meer omzet met valideren en experimenteren
Als marketingprofessional wil je het beste uit de customer journey halen. Maar je conversie hangt af van een groot aantal factoren. Tijdens deze training leer je hoe je inzichten krijgt in klantgedrag en hoe klanten denken. Daarna pas je je eigen strategie toe voor het verbeteren van je website. Je monitort de resultaten, experimenteert en zorgt uiteindelijk voor een hogere conversie.

Conversiestrategie voor het beste resultaat
Met gebruikersonderzoek doorgronden we de motivaties van gebruikers en leggen we knelpunten in de customer journey bloot. Op basis daarvan kunnen we beslissingen nemen die de user experience verbeteren en bijdragen aan businessgoals. Zo kun je ideeën en wijzigingen valideren vóórdat je hier kostbare developmenttijd aan besteedt. In deze training leggen we uit hoe je met valideren en toetsen tot een betere user experience komt en succesvollere campagnes en diensten.

In 7 stappen naar een hogere conversie
We vertellen over onze 7 stappen in UX-design binnen Adeptiv: daarin zijn kwalitatief en kwantitatief onderzoek belangrijke onderdelen. We vertellen over de designfase, waarom en wanneer je een wireframe of prototype maakt nog voordat Photoshop wordt gestart. We gaan in op A/B-testen. We vertellen over de diverse onderzoekstechnieken per stap en vullen dit aan met praktijkvoorbeelden. Aan het einde van deze training weet je alles over onze UX-strategie en weet je ook hoe je die inzet om de customer journey te verbeteren.

Dit levert de training op

  • Je kunt vaststellen wat UX en CRO is en een CRO-strategie ontwikkelen.
  • Je kunt die strategie implementeren.
  • Je ontwikkelt handvatten voor het optimaliseren van de CRO.
  • Je kunt een plan maken voor het uitvoeren van verschillende A/B-testen.
  • Je krijgt het lesmateriaal mee.
  • Een paar weken na de training een uur feedback met je trainer.

Werkwijze
Een interactieve training met focus op kennis delen.

Bekijk alle trainingen
Trainingsinformatie

Zo zorg je voor een hogere conversie op je website

Trainingsduur 1 dag van 09.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.
Trainingsgebied Bij ons of bij jou op kantoor.
Investering € 575,- exclusief btw.
Trainers
Chiara van de Kar
  • Onderwerpen
  • Voor wie
  • Plaats en data
  • User Experience
  • Kwalitatief en kwantitatief onderzoek
  • Uitvoeren van onderzoek
  • Data en analyse
  • Conversie optimalisatie – A/B-testen
  • Stappen in het CRO-proces
  • De plaats van UX en CRO binnen een organisatie en een team
  • Verschillende tools

Deze training is eigenlijk verplicht voor elke digitale marketeer. Ben je marketingmanager, dan weet je na deze dag wat er speelt en hoe het proces in elkaar zit. Ben je digitale marketeer, dan weet je na deze dag hoe je de conversie hoger krijgt en weet je hoe je zelf je strategie moet uitwerken.

's-Hertogenbosch
21-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
30-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
18-08-2021 09:30 Schrijf je nu in
27-08-2021 09:30 Schrijf je nu in
03-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
22-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
20-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
26-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
24-11-2021 09:30 Schrijf je nu in
30-11-2021 09:30 Schrijf je nu in

Liever persoonlijk contact?

    *We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden

    Sophie Roeters staat klaar om al je vragen rondom onze Adeptiv Academy te beantwoorden.

    Ook investeren in jezelf? Schrijf je hier dan meteen in. Wil je liever eerst meer informatie? Of ben je op zoek naar advies op maat die jou – of je afdeling – net een niveau verder brengt? Laat het ons weten, dan nemen we contact met je op.

     

    Dat kan via ons formulier of via: academy@adeptiv.nl

    Je kan ook telefonisch contact opnemen:

    +31 (0)73 303 59 00

    Training

    Hogere klanttevredenheid en meer omzet met valideren en experimenteren Als marketingprofessional wil je het beste uit de customer journey halen. Maar je conversie hangt af van een groot aantal factoren. Tijdens deze training leer je hoe je inzichten krijgt in klantgedrag en hoe klanten denken. Daarna pas je je eigen strategie toe voor het verbeteren van je website. Je monitort de resultaten, experimenteert en zorgt uiteindelijk voor een hogere conversie. Conversiestrategie voor het beste resultaat Met gebruikersonderzoek doorgronden we de motivaties van gebruikers en leggen we knelpunten in de customer journey bloot. Op basis daarvan kunnen we beslissingen nemen die de user experience verbeteren en bijdragen aan businessgoals. Zo kun je ideeën en wijzigingen valideren vóórdat je hier kostbare developmenttijd aan besteedt. In deze training leggen we uit hoe je met valideren en toetsen tot een betere user experience komt en succesvollere campagnes en diensten. In 7 stappen naar een hogere conversie We vertellen over onze 7 stappen in UX-design binnen Adeptiv: daarin zijn kwalitatief en kwantitatief onderzoek belangrijke onderdelen. We vertellen over de designfase, waarom en wanneer je een wireframe of prototype maakt nog voordat Photoshop wordt gestart. We gaan in op A/B-testen. We vertellen over de diverse onderzoekstechnieken per stap en vullen dit aan met praktijkvoorbeelden. Aan het einde van deze training weet je alles over onze UX-strategie en weet je ook hoe je die inzet om de customer journey te verbeteren. Dit levert de training op
    • Je kunt vaststellen wat UX en CRO is en een CRO-strategie ontwikkelen.
    • Je kunt die strategie implementeren.
    • Je ontwikkelt handvatten voor het optimaliseren van de CRO.
    • Je kunt een plan maken voor het uitvoeren van verschillende A/B-testen.
    • Je krijgt het lesmateriaal mee.
    • Een paar weken na de training een uur feedback met je trainer.
    Werkwijze Een interactieve training met focus op kennis delen.

    Chiara van de Kar

    CRO/UX Specialist

    Trainingen verzorgd door Chiara van de Kar:

    © 2021 | Adeptiv is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

    Welkom.
    Vanaf november is Adeptiv veranderd in Springbok.
    Nieuwsgierig?