Zo ontwikkel je een succesvolle datagedreven en klantgerichte strategie

Masterclass

Meer waarde voor en van klanten met data

Stel je voor dat je je klanten echt kent en ze altijd en overal herkent. En wat als je hun gedrag herkent en precies weet welke media je klanten gebruiken? Tijdens deze training bespreken we de antwoorden op deze vragen, aan de hand van jullie data. Aan het eind van deze dag weet je precies hoe je die data succesvol inzet.

Als het goed is voor je klant, is het goed voor jou

Data helpen je bij het voorspellen van het gedrag van klanten, bij het inzetten van capaciteit op een customer care center en bij het ontwikkelen van extra waarde voor je klanten. En dat is belangrijk, want het onderscheidt je van anderen in de markt en maakt je succesvol. De aanpak is voor elke ondernemer of marketeer anders. Die hangt onder meer af van de mate waarin je nu data gebruikt, van je product, van je huidige klanten, de data waarover je kunt beschikken en de systemen die je hebt. Of je aanpak een succes wordt, wordt bepaald door drie factoren:

  • een helder doel, de businessuitdaging
  • de manier waarop je de stappen gaat zetten
  • het betrekken van de stakeholders.

Daar gaan we tijdens deze training dan ook uitgebreid op in.

Je eigen data-routekaart

Aan het eind van deze dag ga je naar huis met je eigen routekaart. Je kent de mogelijkheden en toepassingen en je kunt anderen overtuigen van het belang van een datagedreven klantstrategie.

Dit levert de training op

  • Je hebt inzicht in de mogelijkheden.
  • Je krijgt je eigen routekaart en datastrategie. 
  • Je krijgt inhoud om stakeholders te overtuigen
  • Je hebt inzicht in datastrategie en -proces
  • Je krijgt het lesmateriaal mee.
  • Een paar weken na de training een uur feedback met je trainer.

Werkwijze

Een interactieve training met focus op kennis delen.

Bekijk alle trainingen
Trainingsinformatie

Zo ontwikkel je een succesvolle datagedreven en klantgerichte strategie

Trainingsduur 1 dag van 09.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.
Trainingsgebied Bij ons of bij jou op kantoor.
Investering € 575,- exclusief btw.
Trainers
Jimmy de Vreede
  • Onderwerpen
  • Voor wie
  • Plaats en data
  • Datagedreven strategie
  • Data-ethiek
  • Optimale klantwaarde
  • Business-uitdaging
  • Proces voor implementatie
  • Organisatie en aanpassingen
  • Waarde van de klant
  • Waarde voor de klant
  • Dataplatform
  • Klantanalyses
  • Wat kun je met data
  • Soorten data
  • Routekaart
  • Datatechnieken

Deze training is ideaal voor marketingmanagers, marketingdirecteuren, datamanagers, data-scientists, database-marketeers. We laten je de ongekende mogelijkheden van data zien. En de manier waarop je je strategie en organisatie voorbereidt op en inricht voor een datagedreven klantstrategie.

's-Hertogenbosch
16-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
24-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
07-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
29-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
04-11-2021 09:30 Schrijf je nu in
26-11-2021 09:30 Schrijf je nu in

Liever persoonlijk contact?

    *We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden

    Sophie Roeters staat klaar om al je vragen rondom onze Adeptiv Academy te beantwoorden.

    Ook investeren in jezelf? Schrijf je hier dan meteen in. Wil je liever eerst meer informatie? Of ben je op zoek naar advies op maat die jou – of je afdeling – net een niveau verder brengt? Laat het ons weten, dan nemen we contact met je op.

     

    Dat kan via ons formulier of via: academy@adeptiv.nl

    Je kan ook telefonisch contact opnemen:

    +31 (0)73 303 59 00

    Ik ben DDMA-lid en head of Data bij Yourzine. Mijn vakgebied is customer marketing: data & strategie. Ik ben ervan overtuigd dat data ons ongekende mogelijkheden gaat bieden. Festina lente is mijn motto: ik zoek altijd de balans tussen snelheid en zorgvuldigheid. Mooi aan mijn werk is dat we doen waar we het over hebben. We practice what we preach. Ik krijg er echt energie van om samen met anderen dingen te bedenken en zaken op te lossen.

    Jimmy de Vreede

    Head of Data & Insights

    Trainingen verzorgd door Jimmy de Vreede:

    © 2021 | Adeptiv is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

    Welkom.
    Vanaf november is Adeptiv veranderd in Springbok.
    Nieuwsgierig?