Zo houd je de aandacht van je klant vast in een Attention Economy

Masterclass

In 3 stappen de aandacht van je consument verhogen
We leven in een Attention Economy. Daarin moeten we steeds kiezen waar onze aandacht heengaat. En we hebben maar een beperkte hoeveelheid aandacht op een dag. Tegelijkertijd vragen we maximale aandacht van een consument. Met als gevolg dat consumenten de hele dag worden gebombardeerd met informatie en mediaboodschappen. Tijdens deze masterclass laten we je zien welke impact de Attention Economy heeft op het hedendaagse mediagedrag en leer je in 3 concrete stappen hoe je straks de aandacht van de consument vasthoudt.

Een boodschap die blijft hangen
Tijdens deze inspirerende training leer je hoe je effectief media, creatie en data kunt combineren om tot een effectieve media boodschap te komen. Naast cases uit binnen- en buitenland krijg je praktische tips waarmee je meteen aan de slag kunt.

Dit levert de training op

  • Je krijgt inzicht in de impact van de Attention Economy op ons dagelijks leven.
  • We laten je zien hoe je met de inzet van media, data en creatie een effectieve boodschap maakt. 
  • Je krijgt tips en voorbeelden die je meteen in je marketingstrategie kunt toepassen. 
  • Je krijgt het lesmateriaal mee.
  • Een paar weken na de training een uur feedback met je trainer.

Werkwijze
Een interactieve masterclass met focus op kennis delen.

Bekijk alle trainingen
Trainingsinformatie

Zo houd je de aandacht van je klant vast in een Attention Economy

Trainingsduur 1 dagdeel van 09.30 tot 12.30 uur
Trainingsgebied Bij ons of bij jou op kantoor.
Investering € 295,- exclusief btw.
Trainers
Bas de Kok
  • Onderwerpen
  • Voor wie
  • Plaats en data
  • Impact van de Attention Economy
  • Trends en ontwikkelingen
  • (Digitale) marketingstrategie
  • Digitale marketing
  • Digitaal mediagebruik
  • Praktische tips en handvatten voor media, creatie en data

Deze training is een inspiratie voor elke marketing- en communicatieprofessional. Ben je marketingmanager, communicatiemanager, conversation-manager, CX-manager of manager customer care center, dan is deze dag een goede investering in jezelf.

's-Hertogenbosch
24-06-2021 09:30 Schrijf je nu in
16-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
29-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
15-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
24-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
19-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
28-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
18-11-2021 09:30 Schrijf je nu in
24-11-2021 09:30 Schrijf je nu in

Liever persoonlijk contact?

    *We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden

    Sophie Roeters staat klaar om al je vragen rondom onze Adeptiv Academy te beantwoorden.

    Ook investeren in jezelf? Schrijf je hier dan meteen in. Wil je liever eerst meer informatie? Of ben je op zoek naar advies op maat die jou – of je afdeling – net een niveau verder brengt? Laat het ons weten, dan nemen we contact met je op.

     

    Dat kan via ons formulier of via: academy@adeptiv.nl

    Je kan ook telefonisch contact opnemen:

    +31 (0)73 303 59 00

    Digital mediastrategie & innovatie zijn mijn specialisatie. De snelle veranderingen in het medialandschap fascineren me. Ik verdiep me graag in de impact van nieuwe ontwikkelingen en ik vind het nog mooier om te laten zien hoe je nieuwe technieken succesvol toepast in je marketingstrategie. Ik werk bij Adeptiv voor  Jaguar, Ultimo, HEMA, PostNL en Kia en ik ben ook spreker op hogescholen en universiteiten.

    Bas de Kok

    Innovatie Manager Adeptiv

    Trainingen verzorgd door Bas de Kok:

    © 2021 | Adeptiv is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

    Welkom.
    Vanaf november is Adeptiv veranderd in Springbok.
    Nieuwsgierig?