Met een best practice overtuig je iedereen van je strategie

Training

In 6 stappen een succesvol marketingprogramma
Met veel en vooral snelle veranderingen in media, kanalen en gedrag is een digitale strategie niet altijd even makkelijk te ontwikkelen. En iedereen vindt er iets van. Hoe ontwikkel en implementeer je een succesvolle campagne en hoe overtuig je je collega’s en je manager van je aanpak? Op deze dag dompelen we je onder in voorbeelden en cases en doorlopen we 6 pragmatische stappen voor succes. 

Meer inzicht in het proces
Als je je test- en validatiestrategie in verschillende stappen ontwikkelt, heb je inzicht in de verschillende elementen, kun je anderen laten zien hoe je aan input komt, draagvlak creëren, bijsturen als dat nodig is en anderen overtuigen van je aanpak.

Voor een succesvolle digitale strategie zet je 6 stappen. Elke stap werk je uit en is een onderdeel van je einddoel, een succesvol marketingprogramma.

  1. Observeren
  2. Hypothese vormen
  3. Roadmap testen 
  4. Eerste resultaten
  5. Best practice
  6. Implementeren

De best practice overtuigt anderen
Een verbeterd programma ontwikkel je niet in een uur, en ook niet alleen. Daarvoor is het te complex. Denk alleen al aan alle media, touchpoints en het veranderende gedrag van de doelgroep. Omdat er veel onzekerheden zijn, is het belangrijk om te experimenteren en te testen. Testen doe je met een structuur. Voor een gedegen testproces heb je een test-roadmap nodig, je ontwikkelt een logboek en analyseert de waarnemingen. Heb je een experiment meerdere keren uitgevoerd, dan heb een best practice en weet je wat het beste werkt voor jouw strategie. Die inzichten geven je het fundament voor je strategie. En ze helpen je bij het overtuigen van management en collega’s.

Dit levert de training op

  • Je werkt de 6 stappen uit naar succes. 
  • Je ontwikkelt je eigen testproces en strategie 
  • Je werkt naar een best practice als input voor je strategie en daarmee overtuig je management en collega’s op basis van feiten.
  • Je krijgt het lesmateriaal mee.
  • Een paar weken na de training een uur feedback met je trainer.

Werkwijze
Een interactieve training met focus op kennis delen.

Bekijk alle trainingen
Trainingsinformatie

Met een best practice overtuig je iedereen van je strategie

Trainingsduur 1 dag van 09.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.
Trainingsgebied Bij ons of bij jou op kantoor.
Investering € 575,- exclusief btw.
Trainers
Gerrit van Leeuwen
  • Onderwerpen
  • Voor wie
  • Plaats en data
  • Testproces
  • Strategie
  • Observatie
  • Hypothese
  • Roadmap testen
  • Eerste resultaten
  • Best practice
  • Implementatie
  • Logboek
  • Cases en voorbeelden
  • Fundament en organisatie

Deze training is voor jou als je het maximale uit je marketingprogramma wilt halen. Ben je digitale marketeer, digitale marketingmanager, een directeur die marketing wil begrijpen of als ondernemer verantwoordelijk voor marketing? Dan legt deze dag de basis voor je succes.

's-Hertogenbosch
17-06-2021 09:30 Schrijf je nu in
22-06-2021 09:30 Schrijf je nu in
13-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
22-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
03-08-2021 09:30 Schrijf je nu in
12-08-2021 09:30 Schrijf je nu in
21-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
30-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
05-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
14-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
02-11-2021 09:30 Schrijf je nu in
18-11-2021 09:30 Schrijf je nu in

Liever persoonlijk contact?

    *We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden

    Sophie Roeters staat klaar om al je vragen rondom onze Adeptiv Academy te beantwoorden.

    Ook investeren in jezelf? Schrijf je hier dan meteen in. Wil je liever eerst meer informatie? Of ben je op zoek naar advies op maat die jou – of je afdeling – net een niveau verder brengt? Laat het ons weten, dan nemen we contact met je op.

     

    Dat kan via ons formulier of via: academy@adeptiv.nl

    Je kan ook telefonisch contact opnemen:

    +31 (0)73 303 59 00

    Ik werk al vanaf 2009 bij Yourzine. Ik ken ons bedrijf door en door. Mijn vak, customer markteting blijft fascinerend. Inmiddels deel ik mijn kennis ook als docent en spreker als het gaat om digital marketing, loyalty- en conversie-optimalisatie. En ik blog daarover op platformen als Marketingfacts, Emerce en de DDMA. Ik werk voor klanten als Albert Heijn, Harman International, HEMA en Kia. Mijn werk is elke dag anders.

    Gerrit van Leeuwen

    Digital Director

    Trainingen verzorgd door Gerrit van Leeuwen:

    © 2021 | Adeptiv is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

    Welkom.
    Vanaf november is Adeptiv veranderd in Springbok.
    Nieuwsgierig?