E-mail als aanjager binnen de mediamix

Training

De meest succesvolle manier van communiceren met je klant en doelgroep
Elke professional maakt gebruik van e-mail: het is niet meer weg te denken uit je campagne of strategie. Maar hoe zorg je ervoor dat e-mail succesvol wordt én blijft? Wat zijn de ontwikkelingen? Gebruik je de juiste standaarden? Houd je rekening met de manier waarop je e-mail binnenkomt? En hoe zorg je voor meer rendement uit e-mailmarketing? Tijdens deze training krijg je de antwoorden.

Stappen doorlopen
Tijdens de training doorlopen we verschillende stappen in het proces van succesvolle e-mailmarketing. De stappen helpen je met het nemen van beslissingen, het verzamelen van data en met de juiste inzet van e-mail. Je maakt kennis met de ongekende mogelijkheden van e-mail. Je hebt een beeld van de laatste ontwikkelingen en trends, beter zicht op de verschillende e-mailtools en -software en je weet welke het beste bij jouw strategie en organisatie past.

Dit levert de training op

  • Je kent de laatste trends en ontwikkelingen wat betreft e-mail.
  • Je kunt content optimaliseren.
  • Je kunt zelf doelen en KPI’s opstellen en je eigen e-mail testing roadmap opstellen.
  • Je krijgt een heleboel inspiratie op het gebied van A/B-testen
  • Je krijgt het lesmateriaal mee.
  • Een paar weken na de training een uur feedback met je trainer.

Werkwijze
Een interactieve training met focus op kennis delen.

Bekijk alle trainingen
Trainingsinformatie

E-mail als aanjager binnen de mediamix

Trainingsduur 1 dag van 09.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.
Trainingsgebied Bij ons of bij jou op kantoor.
Investering € 575,- exclusief btw.
Trainers
Gerrit van Leeuwen
  • Onderwerpen
  • Voor wie
  • Plaats en data
  • Trends en ontwikkelingen
  • Doelstellingen en KPI’s
  • A/B-testen
  • Marketing Automation
  • Datagedreven campagnes
  • Conversie optimaliseren
  • Data en e-mail
  • Content
  • Voorbeelden en cases

Deze training is voor e-mail marketeers, online marketeers, digital marketeers, online communicatiecoördinators, campagnemanagers en websitemanagers en iedereen die mailings verstuurt of campagnes en strategieën met e-mail ontwikkelt.

's-Hertogenbosch
25-06-2021 09:30 Schrijf je nu in
29-06-2021 09:30 Schrijf je nu in
02-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
06-07-2021 09:30 Schrijf je nu in
06-08-2021 09:30 Schrijf je nu in
10-08-2021 09:30 Schrijf je nu in
17-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
28-09-2021 09:30 Schrijf je nu in
08-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
12-10-2021 09:30 Schrijf je nu in
12-11-2021 09:30 Schrijf je nu in
16-11-2021 09:30 Schrijf je nu in

Liever persoonlijk contact?

    *We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden

    Sophie Roeters staat klaar om al je vragen rondom onze Adeptiv Academy te beantwoorden.

    Ook investeren in jezelf? Schrijf je hier dan meteen in. Wil je liever eerst meer informatie? Of ben je op zoek naar advies op maat die jou – of je afdeling – net een niveau verder brengt? Laat het ons weten, dan nemen we contact met je op.

     

    Dat kan via ons formulier of via: academy@adeptiv.nl

    Je kan ook telefonisch contact opnemen:

    +31 (0)73 303 59 00

    Ik ben CRM-marketeer voor onder meer JBL, Dille & Kamille, Efteling, Leen Bakker, UNICEF, Jumbo en zet inzichten uit data om naar relevante en inspirerende campagnes. Ik adviseer klanten op strategisch vlak, maar zit zelf ook aan de knoppen. Ik creëer content, doe A/B-testen, bouw dashboards en deel de resultaten. Bij heel veel merken is e-mailmarketing nog een ondergeschoven kindje, een gemiste kans.

    Anne-Marie Kraal

    CRM Marketeer

    Trainingen verzorgd door Anne-Marie Kraal:

    Ik werk al vanaf 2009 bij Yourzine. Ik ken ons bedrijf door en door. Mijn vak, customer markteting blijft fascinerend. Inmiddels deel ik mijn kennis ook als docent en spreker als het gaat om digital marketing, loyalty- en conversie-optimalisatie. En ik blog daarover op platformen als Marketingfacts, Emerce en de DDMA. Ik werk voor klanten als Albert Heijn, Harman International, HEMA en Kia. Mijn werk is elke dag anders.

    Gerrit van Leeuwen

    Digital Director

    Trainingen verzorgd door Gerrit van Leeuwen:

    © 2021 | Adeptiv is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

    Welkom.
    Vanaf november is Adeptiv veranderd in Springbok.
    Nieuwsgierig?