Onze vakidioten

Maak kennis met onze specialisten. Vakidioten die hun kennis en expertise graag met je delen.

Chiara van de Kar

CRO/UX Specialist

Trainingen verzorgd door Chiara van de Kar:

Jacco Hermus

Senior SEO Specialist

Trainingen verzorgd door Jacco Hermus:

Ik werk al ruim 10 jaar bij Searchresult. Op klanten als T-Mobile en USG. Digitale performance marketing is mijn terrein. Het vak ontwikkelt zich razendsnel, daar hou ik van. Ik ben dol op de dynamiek én de chaos die dat op kan leveren. Het zorgt ervoor dat ik elke dag een betere versie van mezelf kan worden.

Caroline Waterschoot

Head of Quality and Innovation

Trainingen verzorgd door Caroline Waterschoot:

Service Design, Customer Value Marketing en Marketing Automation zijn mijn terrein. Ik houd van de combinatie techniek en creativiteit. Ik bijt me graag vast in een complex vraagstuk en vind het mooi om met servicedesign-methodieken een strategie te vertalen naar een tastbaar marketingprogramma. Dat doe ik onder meer voor klanten als HEMA, Vrumona, Klaverblad, KIA, Harman en Takeway.

Albert Hartwig

Digital Strateeg

Trainingen verzorgd door Albert Hartwig:

Ik heb er mijn werk van gemaakt om de werelden van techniek, data en marketing met elkaar te verbinden. In deze driehoek vertaal ik wensen van klanten als Sligro, HEMA en Dela in oplossingen. Geen klant is hetzelfde. We moeten continu met elkaar kijken wat de beste oplossing is. Dat houdt mijn werk lekker dynamisch.

Daan van Eijk

Business consultant

Trainingen verzorgd door Daan van Eijk:

Ik werk hier nu 14 jaar. Paid search is zo’n dynamisch vakgebied dat er altijd wel een nieuwe ontwikkeling gaande is. Daardoor ben ik zelf ook altijd in ontwikkeling. Voor klanten als Vattenfall, Ikbenfrits, Teamleader en Schouten & Nelissen combineren we de ontwikkelingen uit het vakgebied om tot de beste resultaten te komen. Dat gaat nooit vervelen.

Jeroen van Eck

SEA specialist

Trainingen verzorgd door Jeroen van Eck:

Marketing is een samenspel van disciplines, als je het mij vraagt, het gaat niet om op zichzelf staande eilandjes. Mijn vak is paid search, paid advertising. En het mooie is dat je daarin nooit bent uitgeleerd. Ik zie het als een persoonlijke uitdaging om voor klanten als Flyeralarm, Art&Craft en Mediahuis het beste resultaat te bereiken op een manier die weinig onderhoud vergt.

Paul van de Schoot

SEA specialist

Trainingen verzorgd door Paul van de Schoot:

Digital mediastrategie & innovatie zijn mijn specialisatie. De snelle veranderingen in het medialandschap fascineren me. Ik verdiep me graag in de impact van nieuwe ontwikkelingen en ik vind het nog mooier om te laten zien hoe je nieuwe technieken succesvol toepast in je marketingstrategie. Ik werk bij Adeptiv voor  Jaguar, Ultimo, HEMA, PostNL en Kia en ik ben ook spreker op hogescholen en universiteiten.

Bas de Kok

Innovatie Manager Adeptiv

Trainingen verzorgd door Bas de Kok:

Sinds 2016 werk ik bij Searchresult als Head of Analytics. Met een technische achtergrond maak ik dagelijks de vertaalslag van data tot inzichten en optimalisaties voor onze klanten. Met mijn team ben ik verantwoordelijk voor data & analytics bij o.a. Jumbo, T-Mobile, Innogy en Zeeman. Stap voor stap helpen we bedrijven om volledig data-gedreven te worden, van data collectie tot reporting/dashboarding en van automatisering tot forecasting.

Mark Ebergen

Digital Analist

Trainingen verzorgd door Mark Ebergen:

Ik ben DDMA-lid en head of Data bij Yourzine. Mijn vakgebied is customer marketing: data & strategie. Ik ben ervan overtuigd dat data ons ongekende mogelijkheden gaat bieden. Festina lente is mijn motto: ik zoek altijd de balans tussen snelheid en zorgvuldigheid. Mooi aan mijn werk is dat we doen waar we het over hebben. We practice what we preach. Ik krijg er echt energie van om samen met anderen dingen te bedenken en zaken op te lossen.

Jimmy de Vreede

Head of Data & Insights

Trainingen verzorgd door Jimmy de Vreede:

Ik werk al vanaf 2009 bij Yourzine. Ik ken ons bedrijf door en door. Mijn vak, customer markteting blijft fascinerend. Inmiddels deel ik mijn kennis ook als docent en spreker als het gaat om digital marketing, loyalty- en conversie-optimalisatie. En ik blog daarover op platformen als Marketingfacts, Emerce en de DDMA. Ik werk voor klanten als Albert Heijn, Harman International, HEMA en Kia. Mijn werk is elke dag anders.

Gerrit van Leeuwen

Digital Director

Trainingen verzorgd door Gerrit van Leeuwen:

Ik ben Head of Strategy en mt-lid bij Searchresult. Marketing is fascinerend: iedereen heeft er een mening over, en er zijn maar een paar mensen echt goed in. Ik houd ervan om uit de eindeloze stroom marketingnieuwigheden de bullshit te filteren en te kijken naar wat echt werkt. Performance & brand marketing is dan ook helemaal mijn terrein. Ik zet mijn kennis in voor klanten als Jumbo, PostNL, T-Mobile.

 

Youri Harmsen

Head of Strategy

Trainingen verzorgd door Youri Harmsen:

Liever persoonlijk contact?

    *We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden

    Sophie Roeters staat klaar om al je vragen rondom onze Adeptiv Academy te beantwoorden.

    Ook investeren in jezelf? Schrijf je hier dan meteen in. Wil je liever eerst meer informatie? Of ben je op zoek naar advies op maat die jou – of je afdeling – net een niveau verder brengt? Laat het ons weten, dan nemen we contact met je op.

     

    Dat kan via ons formulier of via: academy@adeptiv.nl

    Je kan ook telefonisch contact opnemen:

    +31 (0)73 303 59 00

    © 2021 | Adeptiv is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

    Welkom.
    Vanaf november is Adeptiv veranderd in Springbok.
    Nieuwsgierig?