Onze vakidioten

Maak kennis met onze specialisten. Vakidioten die hun kennis en expertise graag met je delen.

Daniel is ervaringsdeskundige in toegepaste innovatie in E-commerce. Daar waar techreuzen steeds vaker het e-commerce landschap domineren en het gebruik van hun virtuele assistenten aan ons opdringen doet Daniel voortdurend onderzoek naar de doorontwikkeling en impact van deze opkomende technologieën. En daar laat hij het niet bij. Samen met zijn team werkt hij voor klanten dagelijks in Marketplaces en bouwt hij aan diverse Conversational Commerce oplossingen.

Daniel Paaij

Amazon & Voice Specialist

Trainingen verzorgd door Daniel Paaij:

Mark is een gedreven Analytics Consultant en werkt sinds 2016 bij Searchresult. Met een technische achtergrond legt Mark dagelijks de vertaalslag van data tot inzichten en optimalisaties voor zijn klanten. Met zijn team is hij verantwoordelijk voor data & analytics bij o.a. Jumbo, T-Mobile, Innogy en Zeeman. Stap voor stap helpt hij bedrijven om volledig data-gedreven te worden, van data collectie tot reporting/dashboarding en van automatisering tot forecasting.

Mark Ebergen

Digital Analist

Trainingen verzorgd door Mark Ebergen:

Strateeg en head of Kernel. Altijd opzoek naar het structureel vergroten van de impact die marketing en communicatie maakt op het totale bedrijfsresultaat. Helpt met het balanceren van digitale en traditionele media en brand en performance KPI’s. Zorgt dat organisaties fact based werken blijvend toepassen door middel van tooling en structurele onderzoeken.

Peter van Leeuwen

Head of Kernel

Trainingen verzorgd door Peter van Leeuwen:

Marketing en communicatie strateeg. Raakte als merkstrateeg geïnspireerd door Byron Sharp en herkende direct de waarde van fact based marketing binnen het werkveld marketing & communicatie. Helpt bedrijven in de transitie naar fact based marketing door ze op een enthousiaste mee te nemen in de basis kennis en toepassing op creatieve concepten.

Rindert de Lange

Fact Based Marketeer

Trainingen verzorgd door Rindert de Lange:

Tekla de Veer is een data scientist met een passie voor storytelling. Ze gaat dan ook dagelijks op zoek naar het verhaal dat data te vertellen heeft. Door klanten en klantdata centraal te stellen, ontwikkelt zij (voorspel)modellen en strategieën om klantcontact en klantwaarde te optimaliseren. Bij Yourzine zet ze haar expertise o.a. in voor bedrijven in (onder meer) retail, automotive en leisure branche. Van databases tot campagnes en van simpele inzichten tot machine learning, Tekla vertelt je waar en hoe je je data kan inzetten om er het meeste uit te halen.

Tekla de Veer

Data Scientist

Trainingen verzorgd door Tekla de Veer:

Willem Bijenhof werkt al sinds 2015 bij Adeptiv en werkt voor grote merken zoals Albert Heijn, KPN, Unicef, Leen Bakker, NLZiet om de klant écht centraal te zetten. Gepassioneerd voor UX en alles wat daarbij komt kijken is zijn doel om klanten te helpen haar klant écht te leren kennen en te begrijpen om zo de ultieme klantbeleving te creëren door o.a. gebruikersonderzoeken en A/B testen. Daarnaast ondersteunt Willem marketeers om zelf pijnpunten in de customer journey te onderzoeken en bevindingen kunnen worden getest op een gestructureerde en vaste way of working.

Willem Bijenhof

Head of CX & Analytics

Trainingen verzorgd door Willem Bijenhof:

Merel de Valk werkt sinds eind 2014 bij Searchresult. Ze is begonnen als SEO consultant, waarna zij zich tevens heeft gespecialiseerd in UX en CRO. Hierdoor weet ze als geen ander hoe ze a) meer bezoekers naar een website kan krijgen, en b) deze bezoekers beter kan laten converteren. Dankzij haar toewijding en enthousiasme helpt ze klanten als Jumbo, Zeeman, T-Mobile en Brabantia – met succes – hun performance te verbeteren. Haar slogan: het kan altijd beter!

Merel de Valk

SEO Consultant

Trainingen verzorgd door Merel de Valk:

15 jaar ervaring data gedreven marketing waarvan 12 jaar op internationaal niveau voor Apple en Catalina (New York en Parijs). 10 jaar consultancy ervaring op het gebied van customer centricity, data strategie en digitale transformatie (onsite bij diverse merken en marktleiders, o.a. Ahold, KPN, IKEA, Efteling en NRC). Binnen ons bureau in het opzetten en doorontwikkelen van onze Data Sherpa propositie en een team van Data Scientists en Analytics Translators.

Jimmy de Vreede

Head of Data & Insights

Trainingen verzorgd door Jimmy de Vreede:

Véra is als Social Media Consultant dagelijks bezig met het bedenken, opzetten en managen van campagnes voor allerlei grote merken/retailers in Nederland. Als Consultant is het haar doel om de campagnewensen door te vertalen naar een perfecte Social Media strategie en deze van dag tot dag te monitoren en te optimaliseren. Wanneer een campagne opgezet is, begint het echte vakwerk pas echt. Geeft de volgende traingen: Social Advertising

Véra Tielemans

Social Media Consultant

Trainingen verzorgd door Véra Tielemans:

Gerrit van Leeuwen is een veelgevraagd docent en spreker met expertise op het gebied van digital marketing, loyalty en conversie optimalisatie. Hij blogt en spreekt op platformen als Marketingfacts, Emerce en de DDMA. Zijn werk voor Samsung Europa, Albert Heijn en KPN werd bekroond met meerdere prijzen, waaronder de DDMA E-mail Prijs en meerdere EDDM awards. Gerrit is een gepassioneerd spreker en neemt je in één dag mee hoe je jouw bestaande programma en campagnes kan verbeteren.

Gerrit van Leeuwen

Digital Director

Trainingen verzorgd door Gerrit van Leeuwen:

Youri is tien jaar werkzaam in de online wereld aan zowel bureau- als klantzijde. Na focus op programmatic advertising te hebben gehad bij Landal GreenParks, is Youri nu werkzaam bij Searchresult, onderdeel van Adeptiv. Hier werkt hij voor diverse adverteerders om ze mee te nemen in de wereld van data driven marketing, waarin het digitaal bouwen van merken centraal staat.

Youri Harmsen

Client Service Director

Trainingen verzorgd door Youri Harmsen:

Stefan werkt al 10 jaar als campaign developer bij Yourzine. In die tijd heeft hij zich gespecialiseerd in email development en in het marketing automation platform Selligent. Hij beweegt zich graag op het snijvlak van user experience en techniek. Als voormalig Lectric docent weet hij zijn vakmanschap gedecideerd en met geduld over te brengen.

Stefan Kosters

Senior Campaign Developer

Trainingen verzorgd door Stefan Kosters:

Liever persoonlijk contact?

*We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden

Met haar werkervaring bij verschillende opleidingsinstituten is Debby de aangewezen persoon voor al je vragen rondom Adeptiv Academy.

Meer weten over incompany en maatwerk bij Adeptiv?

Neem contact op met één van onze adviseurs voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak. Dat kan via ons formulier of via: academy@adeptiv.nl

Je kan ook telefonisch contact opnemen: +31 (0)73 303 59 00

© 2019 Yourzine / Yourzine is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd