KPN genomineerd voor DDMA Email Awards 2019

door Gerrit van Leeuwen

17 mei 2019

KPN behoort tot de drie kanshebbers voor de DDMA Email Awards 2019. Dat onthulde brancheorganisatie DDMA vandaag. Naast Yourzine’s klant KPN zijn ook Tempo Team en Pathé genomineerd voor de beste E-mail Campagne van 2019. 

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De jury is enthousiast over het aantal en het niveau van de inzendingen. We zien bewegingen in e-mailmarketing die zich in voorgaande jaren al voorzichtig aftekenden, nu versterkt doorzetten. Denk aan het gebruik van algoritmen om e-mails nog relevanter te maken voor de individuele ontvanger, betere afstemming op de customer journey en het meewegen van klantbeleving als KPI voor effectiviteit van e-mail. Het kanaal blijft zich hiermee verder ontwikkelen.”

Kevin Ruhe van Intergamma, Dennis Figge van Schiphol en Bob Mencke van Wehkamp maken kans om tot E-mail Professional van het jaar uitgeroepen te worden. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Summit op donderdag 20 juni in de Amsterdamse Kromhouthal.

De DDMA onthulde ook al de eerste sprekers voor de DDMA Email Summit. Onder andere Google, Vero Moda en Eneco spreken op dit event. Ook HEMA, eveneens een klant van Yourzine, is een van de sprekers. Helen Zuurmond, Head of CRM & Customer Service bij HEMA, gaat uitgebreid in op het loyaltyprogramma van de retailer.

In 2017 startte HEMA met haar loyaltyprogramma meer HEMA. De DDMA geeft aan dat HEMA behoort tot de grootste programma’s, achter Albert Heijn en Kruidvat. HEMA beschikt hierdoor over inzichten die het mogelijk maken dichter bij de klant te komen. Hoe gebruikt HEMA deze inzichten om effectiever en persoonlijker met haar klanten om te gaan? Zuurmond gaat hier op in tijdens de presentatie ‘Van meer HEMA naar minder HEMA’.

Geschreven door

Gerrit van Leeuwen

Head of CX & Analytics

“What keeps me going is goals.” - Mohammed Ali

© 2019 Yourzine / Yourzine is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd