Kernel says Hello world

door Peter van Leeuwen

28 augustus 2019

We kijken er altijd naar uit, een nieuwe editie van Marketing Tribune, maar deze keer nét een beetje meer. Want Kernel staat erin.

In deze (voor velen) eerste kennismaking met Kernel zoomt MT in op wat Kernel.works, precies is, wat de meerwaarde ervan is voor marketing en hoe het platform tot stand is gekomen.

Ontvang je de papieren editie niet en kun je niet wachten tot het volgende week online staat? Hieronder een introductie (en volg ons op LinkedIn, daar linken we je volgende week door naar de integrale publicatie).

Kernel

Kernel dus?

Kernel is de jongste loot aan de Adeptiv-stam. Ontstaan vanuit de praktijk van Adeptiv agencies Searchresult en Yourzine brengt het meerdere van onze tools bijeen tot een logisch, en opzichzelfstaand geheel.

Met kant-en-klare applicaties voor onder meer mediaplanning, Google Ads- & salesactivatie-scripting, attributie-analyse en geautomatiseerde ad copy.

Je kunt het platform zien als een compleet en uitbreidbaar besturingssysteem voor digitale marketing; wat direct ook de reden is om het stand-alone, als eigen entiteit, aan te bieden.

In die zelfstandige vorm bestaat Kernel nu 7 maanden en heeft het inmiddels enkele tientallen van de top 100 adverteerders in Nederland aangesloten op verschillende onderdelen ervan.

Het platform omvat Brand Building, Balancing en Sales Activation, maar je kunt ook losse componenten (zoals Amplifier voor Google Ads, of Advantiv voor digitale mediaplanning) afnemen.

More coming soon

Ontdekken hoe Kernel ervoor zorgt dat een zo groot mogelijk aandeel van het marketing/mediabudget naar marketing en media gaat en niet naar tooling? En direct op de hoogte zijn bij nieuwe releases? Check Kernel.works, bel +31 (0)73 30 35 933 of mail info@kernel.works

Geschreven door

Peter van Leeuwen

Head of Kernel

When the facts change, I change my mind

© 2019 Yourzine / Yourzine is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd