Boost SEA met Amplifier

door Youri Harmsen

17 juni 2020

Stél. Stel dat je hetzelfde SEA-werk in bijna de helft van de tijd zou kunnen doen. Wat voor gevolgen heeft dat voor je werkweek? Neem je twee dagen vrij, of neem je een opdracht of twee erbij?

Begin er maar vast over na te denken, want de inschrijving voor Amplifier is nú geopend voor iedereen.

Amplifier

Amplifier is de naam van onze schatkist aan tools (Amps) waarmee je je Google Ads-management op meerdere manieren een enorme boost geeft. Vanuit één overzichtelijke interface, beheer je met Amplifier zoveel accounts en campagnes als je maar wilt en kies je zelf welke Amps je inzet.

Zo zijn er Amps die constant Health checks uitvoeren. Amps die je notificaties sturen als ze wat ontdekken (denk aan kwaliteitsscores en geconverteerde zoektermen) en Amps die zelf slecht presterende woorden of advertentiegroepen pauzeren zonder advertenties of zoekwoorden.

Was je daar voorheen wekelijks 3 uur mee kwijt, doe je dat nu in 1,5 uur.

Of neem de Performance Amp die helpt bij het slim beheren van exacte zoekwoorden die je wilt uitsluiten bij MBM-campagnes. Deze Amp bespaart je 75% van de tijd die je daar voorheen mee bezig was.

amplifierblog

 

Nog een voorbeeld? Error checks. Met onder andere Keywords Conflicts Amp, MBM – Repair Amp, Afgekeurde Advertentie Checker Amp & URL Controle Amp. Voordat Google Ads ontdekt dat een landingspagina offline is of ander probleem signaleert, heeft deze Amp je allang gewaarschuwd.

Stel dat je hier 6 uur mee bezig was, kun je nu om 11 ‘s morgens al beginnen met de rest van de dag niets doen, óf je omzet verhogen door meer klanten/opdrachtgevers blij te maken.

Dat laatste is wat Searchresult de afgelopen jaren heeft gedaan. We hebben voortdurend Ad-management-uren weten te reduceren, zónder in te boeten op kwaliteit. Sterker nog: juist door zoveel te automatiseren, presteren alle campagnes steeds beter.
Opdrachtgevers blij, wij blij en heel binnenkort jij dus ook. We gaan Amplifier gefaseerd op de op de markt brengen, zodat we kunnen leren van de eerste niet-Searchresult-accounts.

Tot nu toe versterkt Amplifier onze manier van werken, er zal een grote overlap met andere bureaus zijn, maar wellicht zijn er toch nuanceverschillen die we dan netjes in Amplifier verwerken.

We zoeken dus een aantal klanten om dit breder te testen. In het begin niet te veel, want we bieden maximaal aandacht en support. En we willen onze voorsprong in SEA natuurlijk niet in één klap uit handen geven aan álle SEA’ers in Nederland.

We geven daarom om te beginnen in 2020 maximaal 5 seats weg. Inschrijven doe je hier.
In het geval dat we moeten kiezen, vinden we het fijn als je kunt motiveren waarom Amplifier je aanspreekt – en met welk specifieke ondersteuning je het meest geholpen bent.

Pricing?

Gaan we in overleg met je afstemmen. Ga er sowieso met een gerust hart vanuit dat het je een veelvoud oplevert. Ter indicatie, als je er een halfuurtje werk mee bespaart per week, heb je het er al uit; wij denken dat het je een halve werkweek bespaart. You do the math 😉

Oh, en er is ook nog een premiumversie. Onder andere met Merchant Health insights, Shopping campaign builder, Search campaign builder & Auction Insights Alerts. Daarover een volgende keer meer.

Nu snel inschrijven! Dan zit je, ook als je niet bij de eerste 5 hoort, straks in september op de eerste rij!

Geschreven door

Youri Harmsen

Head of Strategy

"Always go for the red pill"

© 2019 Yourzine / Yourzine is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd