Albert Heijn en KPN vallen in de prijzen

door Michiel van Riemsdijk

3 oktober 2019

Selligent bekroont 10+jaar Yourzine dubbel!

“Zeggen dat je voor een 10+ gaat is één, opdrachtgevers vinden die daar vertrouwen in hebben is vers twee; het uiteindelijk meer dan tien jaar lang waar weten te maken, en daar erkenning voor krijgen, dat is het allermooiste wat er is”, reageert directeur  Michiel van Riemsdijk uitgelaten op de zojuist ontvangen awards. Samen met Albert Heijn ontvangt Adeptiv agency Yourzine de ‘Marketing Innovation Award’ én de ‘Omnichannel Customer Experience Award’ als kroon op het werk voor KPN. De Award-uitreiking is een van de hoogtepunten op het Selligent-event dat vandaag plaatsvindt in Breda..

De teller aan onderscheidingen die opdrachtgevers van Yourzine de afgelopen vijf jaar met Selligent in de wacht weten te slepen, staat na vandaag ook op tien. Alsof het zo moest zijn. Michiel: “We zijn een krachtige combinatie. Ik geloof erin dat Yourzine een enorme markt heeft geopend en gecreëerd voor Selligent in Nederland. Uiteraard volledig ondersteund door de mensen van Selligent, vanaf dag 1. Wij leveren de expertise om het platform optimaal te benutten: van strategie, datamodellering, concept en creatie, tot inrichting, executie van slimme campagnes en rapportages. Bouwend op de robuuste kracht, en tegelijkertijd de souplesse, van Selligent Marketing Cloud.”

Enkele hoogtepunten uit 10+jaar

1. Selligent als 1 van de ‘best of breed’ omnichannel campagnemanagement-platforms in de markt stelt Yourzine 10 jaar geleden in staat om de stap te maken van e-mail-only naar multichannel campagnes. Van single-shot mailcampagnes naar data-triggered, multistepcampagne- en klantcontactstrategieën. 

2. Yourzine en Selligent zijn in die 10 jaar enorm gegroeid en hebben zich beiden sterk ontwikkeld.

3. De bedrijven starten gezamenlijk voorspoedig met twee opdrachtgevers in 2009/2010: Mexx International en Schouten & Nelissen.

4. In 2019 bedienen beide merken samen een 30-tal klanten in de Nederlandse markt. Waaronder al jarenlang A-merken als: HEMA, de Efteling, Albert Heijn, PSA, Triodos Bank en zo nog veel meer.

5. Yourzine telt in 2009 ongeveer 40fte. Nu, met collega’s binnen Adeptiv, is er sprake van een organisatie van ruim 200fte aan gedreven specialisten. Ondertussen groeit Selligent uit tot speler van wereldformaat.

6. Samen met Selligent winnen Yourzine en haar opdrachtgevers bergen aan prijzen, zoals KPN in 2018: ‘Omnichannel Excellence Award’, Samsung in 2015: ‘Beste Omnichannel Campagne’ en de ‘Publieksaward, en in 2016: ‘Mobile award ‘en ‘Data-driven Content Award’, Albert Heijn in 2016: ‘Loyalty CRM award’, en ODEON in 2018: ‘Consumer First Award’.

7. In het afgelopen decennium helpt Yourzine om direct marketing als expertise te laten verschuiven van kanaalgestuurd naar een meerkanaals-aanpak. Van campagnes naar marketing-automatisering, en van jaarkalender vol actiemarketing naar datagedreven consumer lifecyle-marketing.

8. De opdrachtgevers van Yourzine zijn in 2019 nog steeds voorlopers: Selligent blijft dagelijks het platform doorontwikkelen en uitbreiden met nieuwe functionaliteiten, Yourzine zorgt ervoor dat opdrachtgevers alle nieuwe mogelijkheden direct weten te benutten.

9. Dé rode draad in tien jaar, volgens Michiel van Riemsdijk: “Het constante streven de branche naar een hoger niveau te brengen is wat ons drijft. Door het vergoten van de relevantie van marketing voor de ‘klant van de klant’. Wat we doen door oprechte interesse in die consumentspecifieke, individuele customer journey’s. En door daar persoonlijk, gericht, via het door hen gewenste kanaal, op het voor hen juiste moment, met interactie op maat, op in te spelen.”

10. Of, zoals Selligent zegt: Maximize every moment. Michiel: “Precies, koe bij de horens. Iedere ambitieuze marketeer is van harte welkom om met ons te proosten op dit succes van Albert Heijn en KPN. Whatsapp ‘Proost’ en je naam naar m’n nummer, 06 262 362 00, dan nodig ik je graag persoonlijk uit voor die borrel en om het eens te hebben over de volgende 10+.

Meer informatie?

Michiel van Riemsdijk vertelt je graag meer: michiel@yourzine.nl of bel naar 073 303 59 50.

Geschreven door

Michiel van Riemsdijk

CCO

"Als je echt wil winnen, dan ben je altijd sterker dan als je niet wil verliezen."

© 2019 Yourzine / Yourzine is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd