Adeptiv op televisie!

door Gerrit van Leeuwen

21 januari 2019

Begin januari stond het RTL Z programma ‘How It’s Done’ in het teken van Digitale Transformatie. Natuurlijk is Adeptiv, vanuit haar expertise, gevraagd aan te haken op dit thema.

Het RTL programma How It’s Done kiest ervoor om zowel bekende als verschillende niche segmenten onder de aandacht te brengen onder het grote publiek. De veelzijdigheid, kennis, ervaring en de nooit aflatende drive om succesvol te willen ondernemen is de kern van de boodschap. Het programma reist het land door om bedrijven in Nederland in beeld  te brengen en de ondernemers achter deze succesvolle bedrijven te spreken. Zo ook Adeptiv.

Het kantoor van Adeptiv aan het Willemsplein in Den Bosch was namelijk een van de locaties waar gefilmd werd voor het thema Digitale Transformatie. Aan het woord kwamen Michiel van Riemsdijk (CMO Adeptiv), Gerrit van Leeuwen (Digital Director Yourzine) en Youri Harmsen (Strateeg Searchresult).

Ben jij ook zo nieuwsgierig naar het resultaat? Bekijk dan bijgevoegde video

 

 

Geschreven door

Gerrit van Leeuwen

Head of CX & Analytics

“What keeps me going is goals.” - Mohammed Ali

© 2019 Yourzine / Yourzine is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd